Brandweeropleidingen • Trainingen • Consultancy
H2K


De vraag vanuit H2K
Elkaar via-via kennen is altijd een goede start. Ronald van H2K kwam bij ons uit nadat hij contact had gezocht met de Managing Director en Manager Online Marketing van Normec Foodcare. Of we ze konden helpen met de realisatie van banners, advertenties en social media posts. We introduceerden onszelf en waren benieuwd waar we H2K nog meer mee konden helpen. We gingen op bezoek bij Ronald en Simon in Schiedam, waar we gelijk alles over het bedrijf leerden.
De oplossing
Na de rondleiding verzamelde Simon een stapel materialen die al ontworpen waren. Aan ons de taak om een restyle toe te passen en de producten weer helemaal te laten vlammen. We ontwikkelden concepten voor verschillende webbanners om mee te starten en te laten zien wat we in huis hebben. Gelukkig heeft H2K een beeldbank waar je u tegen zegt, dus daarmee waren de ontwerpen al snel stoer en knalde de boodschap je scherm af.
Het resultaat
Bannersets met een heldere boodschap, uitnodigingen en een bedrijfsbrochure vol prachtige beelden en handige iconen. We hebben de informatie die H2K al goed op een rijtje had, verpakt in een frisse restyle die toepasbaar is op zowel online als offline producten. Wanneer we meerdere ideeën voor een banner aan Simon voorstellen, zet hij ze vaak allemaal in: gewoon omdat hij ze allemaal tof vindt!

H2K
Een veiligere samenleving en industrie
Een bijdrage leveren aan een veiligere samenleving en industrie, dat is de missie van H2K. Die brengen ze in praktijk via opleidingen, trainingen en advisering op hoog niveau. Ze zorgen ervoor dat hulpverleningsorganisaties van overheid en bedrijven optimaal zijn voorbereid op effectieve incidentbestrijding en dat mensen veilig kunnen werken onder risicovolle omstandigheden.
H2K vertaalt de specifieke opleidings- en trainingsbehoefte van de klant naar maatwerk opleidingen en trainingen om de kennis en vakbekwaamheid van de medewerkers te ontwikkelen en op peil te houden. Opleidingen en trainingen worden zoveel mogelijk ‘incompany’ georganiseerd, zodat de functionarissen kunnen trainen op hun eigen terrein, met hun eigen middelen en met reële en herkenbare incidentscenario’s. Zo worden cursisten zo goed mogelijk voorbereid op de toekomstige operationele hulpverleningspraktijk in hun werkgebied.

Meer weten of samen aan de slag?
Kwestie van mailen, langsfietsen, toeteren of even bellen naar 013 470 03 55.
