Gezonde darmen met de wortels van de Chicorei
Sensus


De vraag vanuit Sensus
Communicatiemanager Marlot van Sensus kende ons nog van het werk dat we voor haar eerdere werkgever hebben gemaakt en wilde graag met ons verder bij Sensus. Het begon allemaal met de ontwikkeling van een set webbanners.
De oplossing
Aan de hand van het huisstijlhandboek mochten we verder met de ontwikkeling van diverse uitingen van het bedrijf. Van schrijfblokken tot roll-up banners, van partyprikkers tot productieschema’s en van beurswanden tot de trendbrochure, die zelfs in het Chinees is gepubliceerd.
Het resultaat
Een eenduidige huisstijl die is doorgevoerd in alle uitingen van Sensus. Eind 2020 is de complete huisstijl van Sensus omgegooid naar aanleiding van de gewijzigde huisstijl van Royal Cosun, de overkoepelende organisatie. De basis van de nieuwe huisstijl is ontwikkeld door een ander bureau, wij mochten samen met Marlot alle denkbare uitingen van Sensus doorvoeren in deze frisse nieuwe stijl.


Sensus
Inuline is de dieetvezel voor gezond en smakelijk voedsel
Met inuline maakt Sensus de wereld een stukje gezonder. Daarom zetten ze zich in om de snel veranderende wereld te begrijpen en zijn ze toegewijd om hun klanten te helpen bij het ontwikkelen van smakelijke voedingsproducten die bijdragen aan een gezonder leven, geïnspireerd door inuline.


Meer weten of samen aan de slag?
Kwestie van mailen, langsfietsen, toeteren of even bellen naar 013 470 03 55.
